اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد
سرخط خبرها

پیش‌بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۲ | احتمال تغییر در رقم یارانه نقدی

  • کد خبر: ۱۶۵۷۸۴
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
پیش‌بینی ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۲ |  احتمال تغییر در رقم یارانه نقدی
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امسال نیز برای ایجاد یک میلیون شغل هدف‌گذاری شده و امیدوار هستیم با همیاری بانک‌ها و با استفاده از اهرم سرمایه‌های خرد بتوانیم این هدف را محقق کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید صولت مرتضوی امروز چهارشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ادغام صندوق‌های بازنشستگی در دست بررسی است، اما این که قطعی به جایی رسیده باشیم مشخص نیست، چرا که هر کدام شرایط و شیوه‌های خاص خودشان را دارند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: همکاران ما در حوزه معاونت رفاه و اقتصادی در حال بررسی این موضوع هستند و هر زمان که به یک نظریه جازم رسیدند، تشریفات قانونی آن طی خواهد شد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی پیش‌بینی‌هایی در زمینه بیمه تکمیلی صورت گرفته و قرار است شرح خدمات را افزایش دهیم. همچنین در حوزه مددجویان بهزیستی، مستمری آن‌ها افزایش ۴۰ درصدی خواهد داشت.

مرتضوی درباره اشتغال سالانه یک میلیون نفر، گفت: پیش‌بینی ما برای امسال، ایجاد یک میلیون شغل است و این موضوع در سال جاری نیز در دستور کار و اولویت وزارتخانه قرار دارد و امید است با همکاری‌هایی که صورت می‌گیرد و همچنین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اهرم سرمایه‌های خرد به این هدف‌گذاری برسیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره احتمال تغییر رقم یارانه دهک‌های درآمدی مختلف، بیان کرد: یک تصمیم باید قطعی شود تا آن را اعلام کنیم. در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->